Opublikowany w Dekoracje, Patchwork

Sowa – malowanie igłą


Już jakiś czas temu zachwyciły mnie prace pokazane na forum przez Anię Sławińską: http://www.johilltextiles.co.uk/wallhangings.php

Jak również prace Ani i osób, które uczestniczą w kursach prowadzonych przez Nią.

Od myśli do czynu – udałam się Kurs Szycia Krajobrazu:

Microsoft Word - Zawisza_Olga.doc

Na kursie było fantastycznie. Przemiła atmosfera, wspaniałe prace Ani wreszcie do obejrzenia na żywo, bardzo ciekawe i dla mnie nowe informacje dotyczące techniki szycia; no i  to co ogarnięci obsesją szyciową kochają najbardziej….: setki tkanin przeróżnej maści z których można było sobie wybrać odpowiednie do uszycia własnego krajobrazu. W tym bardzo ciekawe, farbowane tkaniny o niepowtarzalnym wyglądzie (oczywiście od razu zapałałam potrzebą udania się na kurs farbowania tkanin).

Na kursie zaczęłam szyć, a wczoraj skończyłam taką oto sowę:

sowa_small

Inspiracja zaczerpnięta jest właśnie stąd: http://www.johilltextiles.co.uk/wallhangings.php

Musze przyznać że ta praca sprawiła mi mnóstwo radochy 🙂 Polecam i Wam takie „malowanie igłą”.

6 myśli na temat “Sowa – malowanie igłą

  1. Zakochałam się w Twojej sowie…. a gdzie odbył się ten kurs? sama prowadzę kursy i „maluję igłą” ale w innej trochę technice…. a teraz mam fazę na maszynę do szycia…. czy te ściegi otrzymuje się w jakiś specjalny sposób , czy zwykła maszyna da radę? sowa jest cudowna….

      1. Dzięki. Byłam na tej stronie i śnię po nocach te obrazki, moje byłyby na kosmetyczkach (o ile powstaną….hi, hi, ) Stopka wędrująca to znaczy że wyłączam ząbki transportera i sama materiał prowadzę? dobrze myślę?

      2. ja nawet nie wyłączam transportera.
        to jest specjalna stopka. trzeba ją kupić dodatkowo do maszyny
        pozdrawiam serdecznie i przepraszam że ponownie późno odpowiadam 🙂

Skomentuj

