Opublikowany w Dekoracje

Uszyłam piekło :-)


Witam 🙂

Trochę zapanowało tu ciszy ale w planie jest wiele hałasu 😉 „Wiele hałasu o nic” – Szekspir,  polecam!

Mianowicie byłam w IRANIE! Totalnie inspirująca wyprawa, nie mogę się zdecydować czy uszyć górę Damavand (jako krajobraz na ścianę), czy lalkę ubraną po persku.

 

Ale póki co – w tym tygodniu kończyłam zlecenie dla szkoły im. Jana Pawła II w Legionowie (ups, czy nazwa szkoły została już zmieniona?)

Darmowe zlecenie oczywiście 😉

Dostałam zadanie uszycia piekła na przedstawienie, które odbędzie się w Ratuszu w Legionowie 13 maja 2014 roku. (To za 5 dni)

Tło – 6 metrów na 1,5 metra czerwonego atłasu. Płomienie – złoty atłas + moja bawełna satynowana, pomarańczowa i żólta. A wyszło tak:

pieklo_small

 

Oczywiście kot Sebastian jak zwykle „wyrósł tam, gdzie go nie posiali”.

Ciekawa jestem jak moje piekiełko będzie się prezentować na przedstawieniu…

Ahoj Przygodo

Olga

 

 

Skomentuj

