Opublikowany w Patchwork

Christmas Runner czyli świąteczny bieżnik


Witam serdecznie 🙂

Powoli uzależniam się od szycia patchworków, chociaż gdy obserwuję prace członków facebookowej grupy „Patchwork po polsku” (https://www.facebook.com/groups/570190369670415/?fref=ts) widzę wyraźnie, że do ich poziomu jeszcze mi bardzo daleko.

Ale nie ustaję w próbach i zgłębianiu literatury.

Tym razem przyszła kolej na bieżnik świąteczny zainspirowany tym oto:

P2260008

Pochodzącym ze strony: http://sewfreshquilts.blogspot.com/2013/10/modern-quilted-christmas-runner.html

 

Wsparłam się wszelaką literaturą w temacie. Jako że od dawna bardzo mnie urzekł tzw patchwork nowoczesny (modern patchwork), więc posiadam już od lipca tegoż roku takie dwie książki:

bieznik4

Są świetne, ponieważ zawierają opisy i przykłady bardzo pięknych patchworków zupełnie odmiennych do tych tradycyjnych, do których jesteśmy przyzwyczajeni.

Mam wrażenie że polski patchwork jest jednak dziedziną mocno raczkującą w porównaniu z np. amerykańskim, więc właściwie na rynku polskim nie ma książek traktujących o nowoczesnym patchworku. Znajdziemy tylko kilka pozycji z jak najbardziej tradycyjnymi wzorami.

Ostatnio pojawiło się światełko w tunelu,  wyszedł numer specjalny magazynu „Mollie potrafi” i z czystym sumieniem mogę go polecić dla początkujących:

bieznik3

Do tematyki patchworku podchodzi on tak, że oprócz opisów (bardzo udanych z resztą) dotyczących podstaw tworzenia patchworków –  pokazuje również garść nowości i współczesnych  ciekawostek.

Uzbrojona w tą żelazną rezerwę, dokonałam mojego dzieła 😉 z którego nie jestem może tak do końca zadowolona (nieco za gruba ocieplina jak na bieżnik i jeszcze nie takie pikowanie jakie chciałabym osiągnąć), ale z pewnością nie jest to ostatnia próba, zwłaszcza że stałam się posiadaczem całej masy świątecznych tkanin 🙂

bieznik5 bieznik6

Tymczasem jednak szyję narzutę wyglądającą jak Iphone 🙂

 

pozdrawiam i życzę mnóstwa inspiracji świątecznych

Olga

2 myśli na temat “Christmas Runner czyli świąteczny bieżnik

Skomentuj

