Opublikowany w Inne

Roczny raport z mojego bloga – 2014


Poniżej roczny raport z mojego bloga wygenerowany przez WordPress.

Obawiam się że interesujący tylko dla mnie 😉

Hmm, naprawdę na mpjego bloga zajrzało około 60 osób ze Stanów Zjednoczonych? Doprawdy… chyba jestem nieufna.

Oto on:

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2014 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A New York City subway train holds 1,200 people. This blog was viewed about 6,400 times in 2014. If it were a NYC subway train, it would take about 5 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

2 myśli na temat “Roczny raport z mojego bloga – 2014

  1. Cześć, ciekawy post, jednak przydałoby się trochę więcej obrazów i grafik obrazujących tekst.

    Sam jeden wiem że nie jest to łatwe – gdyż prowadzę swojego bloga (odnośnik wyżej), jakkolwiek
    da się sobie w jakiś sposób radzić materiałami z darmowych banków – sxc.hu,
    wikimedii i podobnych. Życzę powodzenia i zachęcam do odwiedzin mojego www!

    1. dziękuję za namiar na bank ze zdjęciami 🙂
      bardzo się przyda.
      poratf miasta Tychy super ! zwłaszcza że mam w pobliżu rodzinę a poza tym mieszkałam dobre kilkanaście lat na Śląsku 🙂

Skomentuj

