Opublikowany w Szycie dla domu i siebie

Klimaty retro w kuchni czyli ćwiczenia z lamowania


Witam 🙂

Po serii bieżników świątecznych potrzebowałam trochę odmiany.

Znalazłam tutorial na taki uroczy fartuszek kuchenny w stylu retro, jakowy chyba jest nie do zdobycia w sklepach, bo jaka chińska szwalnia uszyłaby taki twór z mnóstwem niepotrzebnych szczegółów 😉

I tak jakoś, pomimo że nie jestem może fanem gotowania, postanowiłam sobie taki uszyć. Chyba bardziej w hołdzie temu stylowi z mnóstwem zbędnych ozdobników i jako akt protestu przeciwko masowej produkcji :-).

fartuszek1 fartuszek2

Potraktowałam to szycie również jako ćwiczenia z lamowania, ponieważ lamówki w tym projekcie jest sporo. I to z wszystkimi możliwymi zakrętasami, i narożniki zewnętrzne, i łuki.

Jeśli ktoś miałby ochotę na podobną zabawę to tutorial można znaleźć tutaj: http://www.sew4home.com/projects/kitchen-linens/retro-fun-vintage-style-apron.

W tutorialu są przekierowania do kolejnych, gdzie są opisane techniki dotyczące obszywania lamówką, więc jest bardzo przydatny.

Pozdrawiam 🙂

Olga

ps. jeśli pojawią się chętni, mogę przetłumaczyć na polski albo raczej uczynić skrót po polsku 🙂

 

 

 

Skomentuj

