Opublikowany w Torebki

Listonoszka


Witam w słoneczne lutowe południe  🙂

Co jakiś czas wracam do torebek, co jakiś czas wracam do lalek, potem znowu quilty, potem znowu wyszywane krajobrazy…  taki zaklęty krąg powstaje 🙂

Mam taką bardzo ciekawą tkaninę o nazwie Jeans (nia majacą z jeansem zbyt wiele wspólnego za wyjątkiem zewnętrznego wyglądu)  i chyba ona mnie natchnęła tym razem w kierunku toreb a konkretnie listonoszki.

Musiałam przejść pierwszy etap kwalifikacji 😉 czyli ponownie znaleźć tutorial celem jej uszycia. Mam już co prawda na swoim koncie jedną listonoszkę, ale tamta była naprawdę bardzo bardzo czasochłonna: https://lalabaj.wordpress.com/2014/03/09/teczka-w-koty/ i nie chciałam powtarzać tej znojnej pracy.

Tym razem zapragnęłam się z tym uporać szybciej i znalazłam takowy tutorial: https://wkdesigner.wordpress.com/2009/08/17/push-the-envelope/

Nie powiem że było jakoś szczególnie łatwo i poszło zupełnie gładko. Spędziłam bowiem dzień na szyciu prototypu celem zrozumienia tego tutoriala. Ale jak już się przebrnie przez to pierwsze szycie – trzeba mu przyznać – jest naprawdę dobry. Nie ma żadnych udziwnień i upiększeń, które czasami zdobią a czasami wręcz przeciwnie, za to zawsze wymagają mnóstwo czasu.

Powstaje torba praktyczne z dwiema kieszeniami, regulowanym paskiem, elegancką podszewką. Ja dodałam jeszcze od siebie zapięcie magnetyczne.

I oto efekt:

torba2  torba1

 

No i teraz pozostaje mi standardowy problem… co  z tą listonoszką zrobić… 😉

pozdrawiam!

Olga

 

Appendix z dnia 24 marca 2015: w międzyczasie powstają kolejne, oto puzzlowa:

listonoszka puzzle

Skomentuj

