Opublikowany w Dekoracje, Patchwork

Wyszywane obrazki – cd.


cześć 🙂

Z radością wieść niosę że mój poprzedni obraz wyszywany spodobał się pewnej Pani (pozdrawiam Panią Anetę !) i robię mega deal ! 🙂

Deal polega na tym, że pani obiecała obdarzyć mnie szczodrze ścinkami tkanin (a tkaniny ma pierwsza klasa) jeśli jej uszyję takowy. Nie mogłam mieć lepszej motywacji więc wtempie ekspresowym (jak dla mnie), czyli ponad tygodnia 😉 ukończyłam wielkanocnego zająca:

zajac

No to jestem gotowa na porcję ścinek !

 

pozdrawiam wiosennie

Olga

 

Skomentuj

