Opublikowany w Porady szyciowe, Tutoriale

Ulubione strony z darmowymi tutorialami szyciowymi


Przez dwa lata szycia uzbierałam sobie w tajnym 😉 excelu nieco linków do stron, które wydały mi się najciekawsze jako źródła darmowych tutoriali szyciowych. Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami tymi skarbami. Tematyka jest różnorodna. Z upodobaniami zmierzam coraz bardziej w kierunku art quilting  ale zanim się zainteresowałam tą dziedziną próbowałam szyć różne rzeczy i nadal próbuję (w szczególności nie mogę się rozstać z szyciem lalek typu Tilda ;-)) , nazbierało mi się więc mnóstwo tutoriali z przeróżnych dziedzin szycia.

Oto one. (również rosyjskie i angielskie)

 

Na dzisiaj tyle, mam w planie uzupełniać tą listę, więc jeśli znacie jakieś ciekawe miejsca w sieci pełne dobrych, sprawdzonych tutoriali/przewodników po szyciu to dawajcie znaki 🙂 i piszcie do mnie.

pozdrawiam!

Olga

Skomentuj

