Opublikowany w Inne

Konkurs Hello Sunshine


Halo Halo 🙂 Pozdrowienia z okolic stolicy dla Giżycka 🙂

Postanowiłam wziąć udział w konkursie Hello Sunshine zorganizowanym przez Gosię Pawłowską na blogu: Quilts My Way.

Bardzo się spieszyłam bo dość późno się zorientowałam, ale zdążyłam i oto praca – Wakacyjna Mandala:

Mandala

 

Pierwszy raz wykorzystałam ta technikę malowania na tkaninie przy pomocy Inktense Blocks i już planuję kolejne prace, tak mi się to spodobało.

 

 

 

 

 

IMG_7871
Obrazki tworzone w ten sposób nie spierają się. Tusz ma piękne, intensywne kolory.

 

 

 

 

Praca ma rozmiar 62 cm na 62 cm. I bierze udział w konkursie 🙂 :

Quilts My Way

Konkurencja jest ogromna, ponieważ widzę, że Dziewczyny stworzyły przepiękne prace. Nie wiedziałam, że jest już tak dużo tak fantastycznych Quilterek w Polsce.

Oczywiście, że fajnie by było wygrać konkurs, ale moi faworyci to:

  1. Ula – Buktole
  2. Kiboko
  3. Taniec motyli Małgosi
  4. Piękne łuki Katarzyny
No ale żywi niech nie tracą nadziei 😉 Trzymajcie kciuki !
ps. a jacy są Wasi faworyci? Napiszcie w komentarzu, jestem bardzo ciekawa.
7 myśli na temat “Konkurs Hello Sunshine

Skomentuj

