Opublikowany w Dekoracje, Patchwork

Potęga pikowania i nowe patchworkowe miejsce w Legionowie


Witajcie po długiej przerwie,

(ostatnio znalazłam dla siebie specjalne odznaczenie tzn. slow blogger, chyba sobie umieszczę tutaj 🙂 aaa, zaraz umieszczam, serio. będzie z prawej, zobaczcie, manifest jest jak znalazł dla mnie.)DSCF1874

Wracając do rzeczy samej czyli szycia. Tak naprawdę pochłonęło mnie ostatnio naszywanie koralików, ale o tym później. Powstaje kolejna mandala…

A tymczasem uszyłam kolejną poduszkę, pikowaną w pióra!  A doszło do tego tak:

 

W międzyczasie przyszywania przeze mnie koralików do mandali, stała się w Legionowie rzecz niesłychana, a mianowicie powstało miejsce arcyciekawe i arcypiękne czyli  Wytwórnia Śliczności .

W środku wygląda jak raj dla patchworko-maniaków, pozwoliłam sobie pożyczyć zdjęcia ze strony FB Wytwórni:

wytwornia slicznosci 4 wytwornia_slicznosci 3 wytwornia_slicznosci 4

W ubiegłą sobotę można było w Wytwórni Śliczności skorzystać z Bernina Long Arm i tak nastąpił przełom w moim patchworkowym życiu tzn. przekonałam się, że tylko mi się wydawało, że potrafię pikować lotem trzmiela 😉 i  Agnieszka (Twórczyni Dzieł ze zdjęć) nauczyła mnie pikować pióra !

Prawdopodobnie oznacza to, że moja choroba patchworkowa zacznie postępować.

Dzięki Agnieszcze powstała kolejna poduszka do kompletu widoczna na górnym zdjęciu.

Nastąpił u mnie rozwój zainteresowania piórami w kierunku manii i oto co znalazłam:  fantastyczną stronę, na podstawie której można posiąść wiedzę tajemną o pikowaniu:

Pikowane piątki

Wyrazy współczucia dla wszystkich, którzy nie poddali się jeszcze tej pasji, na pocieszenie kupcie sobie coś ładnego w Wytwórni Śliczności 🙂 a my – pikoholicy zabieramy się do pikowania…

Olga

2 myśli na temat “Potęga pikowania i nowe patchworkowe miejsce w Legionowie

Skomentuj

