Opublikowany w Inne

Świąteczne szycie


Zdołałam skończyć moje świąteczne plany szyciowe.

Nie było łatwo, bo w międzyczasie uczestniczyłam w kursie szycia w Ultramaszyna (było fantastycznie ale o tym w innym poście).

Więc mój bieżnik i worki świąteczne szyłam pomiędzy poważniejszymi czynami typu: spodnie, sukienka, spódnica i bluzka. To był prawdziwy wyczyn!

Przy okazji przyszło mi do głowy, że Rękodzielnicy są chyba jedyną grupą ludzi, których nie można często spotkać w marketach i galeriach przed świętami, bo kompletnie nie mają czasu 🙂 Są ogarnięci szyciem, dzierganiem, nawlekaniem, klejeniem itd.

W wyniku mojej przedświątecznej pogoni „szyciowej” powstał wspomniany już bieżnik patchworkowy i trzy worki z tkanin dekoracyjnych, które – choć proste w konstrukcji – to jednak wyszły dość urokliwie  ze względu na użyte tkaniny, które dostałam z zaprzyjaźnionej pracowni dekoracyjnej. (dziękuję Pani Aneto!)

Oto one:

swieta2015_2 swieta2015_4

swieta2015 swieta2015_5 swieta2015_6DSCF3050

Bieżnik miał mieć funkcję dekoracyjną, ale Sebastian, którego chyba już znacie, uznał że to bardzo przyjemna mata dla niego a że jest uzależniony od wąchania jemioły (?) , więc żeby mieć bliżej, spędza czas głównie na bieżniku pod jemiołą 🙂

 

Zdrowych i Wesołych Świąt i Udanej Realizacji Swoich Pasji w Nowym Roku 2016

Olga

Skomentuj

