Opublikowany w Porady szyciowe, Recenzje książek, Ubrania dla dzieci

B-inspired – magazyn z wykrojami dla dzieci i młodzieży


Witajcie 🙂

Wprowadziłam do swojego sklepu holenderskie magazyny z wykrojami dla dzieci i młodzieży, dlatego chciałam opisać Wam, co możecie w tym magazynie znaleźć. Tu można je kupić:

http://www.lalabaj.pl/pl/c/Magazyny-z-wykrojami-dla-dzieci/30

Magazyny z wykrojami B-inspired

Magazyny są chyba nowe w Polsce, nie znalazłam ich w żadnym sklepie.  Ja po raz pierwszy spotkałam się z nimi w moim ulubionym czeskim sklepie. Dlatego zanim zdobędą popularność i będziecie je znali, podobnie jak aktualnie mniej więcej większość z nas wie, co zawierają Ottrobe Design i Burda, napiszę o nich kilka słów.

Magazyny mają 50 stron. Zawierają kolekcje ubrań na dany sezon wiosna-lato albo jesień – zima, które są bardzo sympatycznie przedstawione na zdjęciach. Następnie znajdziemy, podobnie jak w Burdzie zestawienie wszystkich dostępnych wykrojów z rozmiarówką i poziomem trudności. Rozmiary sę od niemowlęcych do aż młodzieżowych ! Z mojego punktu widzenia osoby, którą syn już przerósł, jest to niezwykle cenna właściwość tego magazynu. Wygląda to tak:

DSCF5602

Po prawej stronie powyższego zdjęcia widać wykroje. W środku magazynu są wykroje ubrań na bardzo porządnym papierze. Nie rozpadną się nawet podczas bardzo intensywnego używania 🙂

Niestety z uwagi na sezon warzywnikowy 😉 nie przetestowałam, czy łatwe jest korzystanie z wykrojów… więc pozostawię te testy Wam 😉

Następnie mamy opisy szycia ubrań w kilku językach, niestety nie ma polskiego ani nawet czeskiego 🙂 Hmm, ani nawet rosyjskiego. No cóż, jest angielski! i niderlandzki oczywiście, oraz francuski, niemiecki, hiszpański.  Więc: uczmy się języków 🙂

Dla mnie opisy są ok, ja posługuję się angielskim i jest bardzo jasny. Od czasu do czasu zdarzają się też tutoriale zdjeciowe, jak również opisy szycia zabawek. Pomysły na zabawki są bardzo ciekawe, żadne standardy ! I magazyn nie zapomina o chłopcach, jest sporo propozycji np. na pokój dla chłopca.

DSCF5610

Generalnie zachęcam, bo jestem zdania, że magazyn jest bardzo dobry i warto w niego zainwestować. Znajdziemy w nim kilkanaście do około dwudziestu różnych wykrojów i opisów szycia.

B-inspired DSCF5601 DSCF5605

 

Pozdrawiam i życzę owocnego szycia ubrań dla dzieciaków 🙂

Olga

Skomentuj

