Opublikowany w Patchwork

Technika Confetti – absolutny hit na liście kursów Szkoły Patchworku :-)


witajcie Dziewczyny 🙂

(mam nadzieję że mężczyzn za wielu nie czyta moich postów,

bo wg moich niezmiennych i twardych poglądów, mężczyźni powinni biegać z maczugami po lesie ale tylko biegać, nie polować ! albo rąbać drzewo a nie zajmować się szyciem 🙂 w najgorszym razie mogą wynieść śmieci ale bez przesady, nie za często  😉 )

W ubiegły weekend miałam wielką przyjemność uczestniczyć w kolejnym w  moim życiorysie kursie Szkoły Patchworku  (http://www.szkolapatchworku.pl/) a mianowicie w szyciu kosmicznych obrazków metodą Confetti. Trafiła mnie ta technika prosto w serce i chyba nie tylko mnie ale i niektórych pozostałych uczestników, bo ciągle grzejemy nasze serca i dusze kolejnymi obrazkami znalezionymi w sieci, które można by wyszyć tą metodą 🙂

Ale zacznijmy od początku. Bo dzisiaj tylko Wam pokażę na zdjęciach, jak super można się bawić w Szkole Patchworku i jakie Dzieła tam powstają.

IMG_2795    IMG_2793

Na powyższych zdjęciach w pragnieniu sławy osiągniętej poprzez pozowanie z przepięknym quiltem kosmicznym Ani Sławińśkiej, upozowałam się nad pracą Ewy Pierzastej (Ewa, a czemu Pierzasta?). Ja to ta w czerwonym. A praca Ewy to ta pasująca kolorystycznie 😉 Obok mnie Dziewczyna dzielnie pracuje nad swoim kosmicznym obrazkiem.

A teraz mój kosmiczny obrazek we wczesnej fazie rozwoju:

IMG_2807

Nie będę zdradzać wszystkich szczegółów tej techniki, dla ciekawych polecam kurs który jest nie tylko nauką ale i inspiracją ale chyba przede wszystkim okazją do poznania podobnych sobie zapaleńców.

IMG_2802 IMG_2803 IMG_2814

Tworzymy dalej…. Potem szyjemy:

IMG_2817 IMG_2819

I wreszcie są!!! Oto one, kosmiczne obrazy, galaktyki, spadające gwiazdy, słowem: nie ma granic!

IMG_2829 IMG_2837 IMG_2839

Nie pokazuję wszystkich naszych dzieł (z technicznego powodu , że nie chcę mi się tu ładnie poukładać), skupiłam się na Ewie i na mnie.

Na koniec grzecznie udajemy się do domu i doszywamy lamówki. Kolor jedyny właściwy, czyli?

Ja swojej jeszcze nie doszyłam….

Pozdrawiam i życzę samych sukcesów w technice confetti 🙂

aaa, zbieram obrazki – inspiracje, zapraszam na moją tablicę w Printerest: https://pl.pinterest.com/lalabaj/krajobrazy/

 

7 myśli na temat “Technika Confetti – absolutny hit na liście kursów Szkoły Patchworku :-)

  1. dlaczego Pierzasta? wyślę Ci kiedyś fotkę, tylko poszukam… siedzę na ocieplinie, albo obok, z włosiem rozciapierzonym… Zdjęcie z szycia kołderek Za Jeden Uśmiech … Jolcia lub Maryla mi wtedy tytuł nadały i już zostało 🙂 Z wiekiem pierze się przerzedziło 🙂

    Obłapiam w pasie dziękując za uroczą promocję moich osobistych kilogramów i zmarszczek 😀

  2. Olga, bardzo dziękuję za miłe słowa.
    Dziś będę bronić facetów. W poniedziałek, na takim samym kursie był Tomek. Uszył bardzo ładny kosmos. A wcześniej u mnie w szkole był też Antek, świetnie mu szło. Nie mamy monopolu, fajnie, że szyją 🙂

    1. ok 🙂 trochę kontrowersyjnie zabrzmiało to co napisałam 🙂
      od tej pory będę grzecznie adresować posty też do Panów (od kiedy zobaczyłam piękną pracę Tomka)

Skomentuj

