Opublikowany w Inne

Wakacyjna torba w zwierzaki


Witajcie !
Jestem z siebie dumna, bo tym razem naprawdę nie było łatwo. Pracowałam ostatnimi czasy nad dwiema rzeczaczmi z czego jedna nadal pozostaje smutnie nie skończona. ale druga doczekała się szczęśliwego końca. Oto ona !: torba podróżna.
torba podróżna w zwierzaki

W końcu czas się pakować na urlop 🙂

Użyte tkaniny pochodzą oczywiście z mojego sklepu:

Torba powstała na podstawie znakomitej książki „The Better Bag Maker”. Książka jest bardzo precyzyjna i zawiera sporo bardzo udanych projektów i wykrojów toreb. Dość często kupuję na ebay książki anglojęzyczne związane z szyciem, ale często są one rozczarowaniem, ponieważ projekty się powtarzają, są proste i mało pożyteczne z mojego punktu widzenia. Ciągle nie mogę się przekonać do obszywania starych ręczników, szycia śliniaków dla niemowląt, kolejnego opakowania na tablet, albo kolejnej torby eko. A ta książka zasługuje na dużo uwagi. Nie tylko można wykonać na jej podstawie naprawdę porządną torbę z suwakiem, kieszeniami, różnymi bajerami typu regulowane paski ale i można nauczyć się szyć elementy toreb, które są powtarzalne i z których potem samemu można skonstruować torbę.

Książka jest bardzo fajnie obmyślona pod względem układu: projekty toreb ułożone są w niej wg stopnia trudności od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Kiedy już przebrnie się przez szycie tych podstawowych, znacznie łatwiej jest zabrać się za kolejne: średnio zaawansowane i zaawansowane. Ja wskoczyłam z ułańską fantazją prosto w średnio zaawansowaną (intermediate) i nie powiem, że chwilami nie żałowałam tej decyzji 😉

Ale jakoś dałam radę zrozumieć większość opisów aczkolwiek bywało że spędzałam 2 godziny nad jakimś opisem zastanawiając się, o co też autorowi chodziło. Niewątpliwie nie jest to książka dla osób nie znających języka angielskiego albo przynajmniej podstawy szycia toreb. Bo dla zupełnie początkujących będzie po prostu niezrozumiała.

The Better Bag Maker

Tak czy owak, zakończyłam torbę szczęśliwie.

 

DSCF7061

torba 1

Miała należeć do mnie ale szybko przeszła w posiadanie mojego syna 🙂 Więc będę szyć dwie kolejne wg tego samego wzoru tym razem z dwóch tkanin bardziej młodzieżowych:

Bardzo zmotywował mnie do tego szycia order, który otrzymałam na bardzo sympatycznie i rzetelnie prowadzonej grupie Szycie – Wykroje – DIY : https://www.facebook.com/groups/szyciewykrojetutoriale/?fref=ts :-))

13879387_1119931068066380_2858215999441148268_n

Dziękuję Dziewczyny! Pamiętajcie, że mam dla Was 10% zniżki w swoim sklepie 🙂 Na hasło „Warszawa szyje” .

Czas kończyć bo piękna pogoda…

Trzymajcie się miło w nastroju wakacyjnym, odpoczywajcie ale nie zaniedbujcie szycia 😉

Olga

 

 

 

 

Skomentuj

