Opublikowany w Inne

Wakacyjny post : grupy szyciowe na FB i chorwacka sesja torby


Nie wiem , czy da się tu wpisać dłuższy temat 🙂 i czy są dwie mniej powiązane rzeczy niż grupy na Fb i torba na chorwackiej plaży.

W zasadzie nie mam nic na wytłumaczenie i swoją obronę 😉

Zacznę od torby, chociaż jeszcze nie jestem gotowa bo syn przerzuca mi kolejne zdjęcia magicznym sposobem z aparatu na tablet.  Nie na mój bo mój nie ma czegoś tam, tylko swój a potem ze swojego, który ma to coś na mój, który właśnie nie ma. 

No ale mam w zapasie pare innych zdjeć wiec zaczynajmy 🙂

image

To taki przerywnik. Torba jest prosta do uszycia, a nawet pisałam w poprzednim poście tutorial na identycznie wykonaną, a jej podstawową zaletą jest tkanina. Moja ulubiona tkanina dekoracyjna : http://www.lalabaj.pl/pl/p/TKANINA-dekoracyjna-MODA-RETRO-/60.

Przejdźmy do rzeczy a przerywniki bedą nie związane tematycznie 🙂

no to przerywnik ( będzie jak z reklamami w tv, tylko nie można przewinąć )

image

W ostatnich czasach wraz z rozwojem w Poksce mody na szycie pojawiła się duża ilość grup na Fb związanych z szyciem. Postanowiłam sobie uporządkować listę tychże grup, a przynajmniej tych, które znam.

Może rownież skorzystacie z tej listy.  Lista aktualna na sierpień 2016.

Grupy o szyciu, ale nie sprzedażowe :

  1. Patchwork po polsku – wg mojego zdania najlepsza grupa pod względem jakości publikowanych materiałów. Stale utrzymuje wysoki poziom, ciagle coś się dzieje. Jak sama nasza wskazuje – dotyczy patchworku.
  2. Warszawa szyje : oprócz tej grupy są rowniez inne „regionalne” . Łódź szyje , Szczecin szyje itd. Na grupie „Warszawa szyje” sporo sie dzieje, są organizowane wycieczki do zakładów typu szwalnia, kursy szycia, poruszane ciekawe tematy. Wadą jest to, ze ma już naprawdę dużo członków i niektóre posty po prostu giną nie zauważone, chociaż ciekawe. A jednocześnie niestety powtarzają sie posty o maszynach w lidlu itp ;-). Ogólnie mimo tego oceniam ją bardzo dobrze.
  3. Proste szycie – tutoriale. Fajna, nie ma śmietnika bo zbędne posty są usuwane, co jest zasługą administratorek. Miła atmosfera, dziewczyny zadają pytania, radzą sobie wzajemnie i pokazują dzieła.   Jest ok.

reklama 😉

image

4.  Szyciowe wyzwania: ta grupa ma dość ścisłą formułę i poziom raczej zaawansowany. Mam wrażenie, że prowadzą ja prawdziwe 🙂 krawcowe. Pojawiają sie tu wyzwania krawieckie tzn zadany jest temat, na który można szyć i otrzymać porady na temat swojej pracy. Pojawiają sie tutoriale dotyczące rozńych krawieckich zadań i wykończeń. Cieżko mi ocenić ta grupę bo jestem tam zbyt mało zaangażowana ale wydaje sie przydatna.

5. Szycie – wykroje – DYI . Bardzo sympatyczna grupa. Strasznie podoba mi się formuła przyznawania codziennie medali dla Szyciowego przodownika pracy. Tematyka głownie kręci się wokół ubranek dziecięcych. Czasem zdarzają sie inne, ale to chyba nie jest złe, że dominuje właśnie taka tematyka.  Poziom dobry, nie ma wielu tematów w stylu jaka kupić maszynę i ze pojawiły sie maszyny w Lidlu 😉

6. Patchwork nowoczesny : grupa na razie mała i dość elitarna ale wspominam o niej, bo bliska memu sercu 🙂 temat jak w nazwie grupy, jeszcze niezbyt popularna sprawa w Polsce ale oby się jednak rozwijała, trzymam kciuki !

ok, chyba wystarczy  na dzisiaj.

pewnie warto by było wspomnieć w kolejnych postach o grupach sprzedażowych.

A tymczaśem przerwa na reklamę 😉

 

image

Słowo, ta tkanina jest fantastyczna 🙂

z chorwackimi pozdrowieniami !

Olga

4 myśli na temat “Wakacyjny post : grupy szyciowe na FB i chorwacka sesja torby

Skomentuj

