Opublikowany w Dekoracje, Patchwork, Szycie dla domu i siebie

Modern quilt czyli Patchwork nowoczesny w pałacowych plenerach


Nadszedł ten „szczęsny czas”, że wreszcie ukończyłam duuuży quilt, który nawet mnie zadowala pod kątem wykonania. Poprzednie dwa tego typu „big” projekty wylądowały na śmietniku historii.

Oczywiście wiem, że nadal bardzo bardzo daleko mi do prawdziwych mistrzyń tego gatunku (tym razem w głowie staje mi obraz quiltu Joanny z naszytymi koralikami, kiedy to piszę) ale ten quilt, który tu pokazuje jest już wystarczająco dobry 😉

Więc doczekał się naprawdę godnej sesji zdjęciowej, mianowicie pojechał do parku w Jabłonnie.

I oto zdjęcia:

Duże prace fajnie fotografuje się w otoczeniu pięknych i duużych przedmiotów, ot – może to być pałac w Jabłonnie, czemu nie ? 😉

Tymczasem natchnienie mnie rozsadza, bo zapragnęłam jednocześnie szyć: Tildę w rosyjskim wydaniu, bieżnik świąteczny, poduszki z guzikami obitymi tkaniną i obrazek w stylu, którego uczyła nas Ula Buczkowska na fantastycznym kursie w Szkole Patchworku, kiedy to powstały taki eoto ptaszki:

img_0088

Więc jak widzicie, standardowo planów więcej niż czasu….

Dzisiaj w związku z tym było „krótko i węzłowato”

Pozdrawiam Was i życzę udanych sesji zdjęciowych Waszych pięknych prac

Olga

Skomentuj

