Opublikowany w Inne

5 moich największych odkryć szyciowych roku 2017 w dziedzinie pasmanterii :-)


Witajcie Dziewczyny !

Ostatnio udało mi się znaleźć kilka fajnych użytecznych akcesoriow pasmanteryjnych, i to natchnęło mnie, żeby zebrać to, co najbardziej mnie zachwyciło z pasmenterii w tym roku. To zaczynamy 🙂

  1. Lamówki jerseyowe Oaki Doki

Do kupienia tu: http://www.lalabaj.pl/pl/c/Lamowki-dzianinowe-Oaki-Doki%2C-wypustki-elastyczne/90

Niegdyś przyszło mi do głowy, że coś takiego musi istnieć. Gotowe lamówki do wykańczania dzianinowych naszych dzieł: koszulek, sukienek, t-shirtów. o oto jest ! znalazłam ! lamówki jerseyowe w całej gamie kolorystycznej, pakowane po 3 metry. Akurat, żeby starczyło na oblamowanie czegoś fajnego. Mocno ułatwiają pracę, bo nie podjęłabym się raczej robienia lamówki z dzianiny (z tkaniny a i owszem, ale też wolę gotowe).

2. Elastyczne wypustki

Niegdyś znalazłam takowe zdjęcie :

I idąc tym tropem znalazłam elastyczne wypustki:

Do kupienia tu: http://www.lalabaj.pl/pl/c/Lamowki-dzianinowe-Oaki-Doki%2C-wypustki-elastyczne/90

Jestem w trakcie testów i musze powiedzieć, że się sprawdzają ! 🙂 Do zdobienia kurtek , bluz i dzianinowych toreb idealne.

3.  Bez tego jak bez ręki. Dopóki jej nie znałam, nie wiedziałam , że życie Quiltera może być takie owocne 🙂

Oto ona, proszę Państwa, flizelina dwustronnie przylepna:

Do kupienia tu: https://www.kiltowo.pl/pl/c/Wypelnienia-i-flizeliny/65

Służy do sprytnego naklejenia tkaniny na tkaninę, więc mocno ułatwia różne artystyczne zabawy i szycie aplikacji, Mocno polecam!

Podobną rolę spełnia klej tymczasowy, czyli pozycja 4 :

4. Klej tymczasowy, również do kupienia w sklepie Kiltowo: https://www.kiltowo.pl

Pełni podobną rolę do flizeliny. Bardzo wygodny w użyciu, możemy przykleić sobie coś do czasu „porządnego ” przymocowania. A co najfajniejsze – mozemy zmienić koncepcję i przekleić w inne miejsce. Do artystycznych quiltowych kolaży i innych art – quiltów idealne rozwiazanie! Ale też do kanapkowania patchworków.

I ostatnie odkrycie, czyli mega modne, mega trendy…

5. Aplikacje 🙂

Garść aplikacji znajdziecie tu: http://www.lalabaj.pl/pl/c/Aplikacje/70

 

Aktualnie spotkamy je wszędzie: na ubraniach, na butach, na torebkach. Dodają szyku i sa strasznie sympatyczne.

Ja przeżywam obsesję na ich punkcie 🙂

 

I tyle moich ulubionych dodatków 🙂

Do usłyszenia wkrótce 🙂

Olga

2 myśli na temat “5 moich największych odkryć szyciowych roku 2017 w dziedzinie pasmanterii :-)

  1. Przydatne dodatki 😊 mi osobiście najbardziej przypadła do gustu aplikacja z wilkiem, wygląda super! Ale gotowe łapówki z jerseyu też by się przydały do wielu projektów szyciowych ☺szyciowych

Skomentuj

